| Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 9 käyttäjää, tämä oli Ti Maalis 08, 2011 8:05 pm |
| Viikon aktiivisimmat kirjoittajat | |
| | | Poissa, mutta palaan pian. | |
| |
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Alice

Viestien lukumäärä: 777 Join date: 17.02.2011 Paikkakunta: FaNtAsY wOnDeRlAnD
 | Aihe: Poissa, mutta palaan pian. La Maalis 26, 2011 4:15 pm | |
| Pistäkää ropelaiset tänne ilmoitus pidemmistä poissaoloistanne - niin porukka tietää tilanne.
Viimeinen muokkaaja, Alice pvm Pe Syys 30, 2011 10:49 am, muokattu 2 kertaa |
|  | | Setsu

Viestien lukumäärä: 215 Join date: 23.02.2011 Ikä: 17 Paikkakunta: “Kasva isoksi – äidin iloksi”
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. La Maalis 26, 2011 7:26 pm | |
| //olin juuri itse ajatellut luoda tän aiheen tänne, kiitti Sakura, olit askeleen minua edellä ja säästi samalla minultakin aikaa <3 //
Elikkäs, tässä nyt puskee koulu hommat sekä yllätyksenä bändi treenit pusikosta päälle. Yritän vastailla niin nopeasti kuin vain mahdollista. Tänä iltana teen kaikki kesken eräisten ropen vastukset ja uskon että ne vastaukset ilmestyvät tänne huomenna ellei ihmeitä ala yhtäkkiä tapahtumaan.
Kiitos ja anteeksi. |
|  | | Jalle

Viestien lukumäärä: 245 Join date: 17.03.2011 Ikä: 17 Paikkakunta: Lahti
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. Ke Maalis 30, 2011 10:26 am | |
| 4.-7.4 eli ensi viikon maanantaista torstaihin olen luokan kanssa Vuokatissa leirikoulussa, mutta pääsen koneelle jo torstaina. Eipä muuta, kiitän ja kumarran. |
|  | | Eri Mestari

Viestien lukumäärä: 798 Join date: 17.02.2011 Ikä: 18 Paikkakunta: Ylivieska
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. Ke Maalis 30, 2011 5:14 pm | |
| thehe, tämän viikon perjantai, lauantai sekä sunnuntai että notta tiistai on teatterin esityksiä jotenkas poissa mutta tuuuskimpa kukan ehtii sillä aikaa kuolla?! Adele pitää jöötä! näin on! ;D |
|  | | Jalle

| Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. La Huhti 02, 2011 2:55 pm | |
| Ja ilmoitan vieläää että sain iki-ihanan konekiellon joten en pääse kuin ehkä kerran viikossa salaa häiritsemään teitä jos silloinkaan ~ </3 Enkä tiedä milloin se loppuu. Hittu. |
|  | | Eri Mestari

| Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. La Huhti 02, 2011 8:22 pm | |
| Jalle, ps. kirjastot on ovelia paikkoja, mutta joo. Ite en enää onneksi oo osannu itelleki kone kieltoo hankkia, mut kaiketi sekin voi joskus olla edessä. heh! Mutta jou, onnea. me ootellaan!<3 |
|  | | Alex

Viestien lukumäärä: 951 Join date: 17.02.2011 Ikä: 17 Paikkakunta: Halloween Town
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. To Huhti 07, 2011 2:42 pm | |
| joo että itelläkin on poissaolo ilmoituksia ^^ elikkös huomenna ja lauantaina (illalla ehkä saatan päästä) en pääse koneelle koska huomenna kaveriporukka tulee yöksi, ja me lähetään sitten 9 aikaan aamulla sitten kömpimään tonne tampere kupliita kohti junalla ja tuun ite ainakin tietääkseni vasta illalla. mutta jos pääsen huomenna pikapikaa koneelle niin yritän vastata nopeasti viesteihin mikäli vain kerkeän ^^
|
|  | | Jalle

| Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. La Huhti 16, 2011 8:06 pm | |
| Taas tulen ilmoittelemaan epäaktiivisuudestani.. Koulu syö kaiken aikani ja vaikka aikaa riittäisikin kaiken muun yli, stressi imee kaiken irti, enkä pysty keskittymään sen takia roolipelaamiseen.. No, saatan tulla välillä käymään ja ehkä vastaamaan jotain epämääräistä, mutta kuun loppuun saakka on epämääräistä säätöä, joten meikäläistä ei luultavimmin näy paljoakaan täällä päin. |
|  | | Setsu

Viestien lukumäärä: 215 Join date: 23.02.2011 Ikä: 17 Paikkakunta: “Kasva isoksi – äidin iloksi”
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. To Huhti 28, 2011 6:10 pm | |
| Olen hyvin pahoillani niille joiden kanssa ropetan! D: Olen ollut viime aikoina hyvin epäaktiivinen ja epäaktiivisuus ropejen suhteen jatkuu nyt kun viikonloppu lähestyy. En varmaan tule vapun aikana olemaan kamalan paljoa koneella. Olen todella pahoillani mutta vastaan sitä mukaan kun on aikaa ja minua inspaisi paremmin. Palailen ropeihin niin nopeasti kuin vaan mahdollista!  |
|  | | Eri Mestari

| Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. To Huhti 28, 2011 7:58 pm | |
| Mulla on epäaktiivista aikaa, kiitos kiireiden. Viikonlopun hulinoiden ja tuoksinnoiden jälkeen jälleen datailua tiedossa. Et vim. sunnunaina vastailen! ;D <3 jebou! En ole kaukana kauan! |
|  | | Adele

Viestien lukumäärä: 568 Join date: 20.02.2011 Ikä: 20
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. To Huhti 28, 2011 8:50 pm | |
| Pakko kirjotella tännekin kenties.. Elikkääs.. nyt 29 päivä lähtö vapun viettoon ystävien kanssa (ihan korpeen..) ja toivon, että kannettava toimii siellä.. En paljoa kuitenkaan tietokoneella kerkeä oleilemaan.. Lauantantaina - sunnuntaina kuitenkin takaisin jo ja töitä ilmeisesti silloin :3 Eli toisin sanoen.. Huomenna on hyvä päivä rikkoa sääntöjä kun modeja eikä ylläpitäjää ole paikalla Ehei.. Ei kukaan teistä riko sääntöjä. =D |
|  | | Nido

Viestien lukumäärä: 66 Join date: 20.02.2011 Paikkakunta: TRE
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. Pe Toukokuu 06, 2011 6:26 pm | |
| Laitanpa tännekin: Yötyön takia pääsen vastailemaan peleihin vain viikonloppuisin, ainakin siihen asti kunnes koulu on loppu (mikä tapahtuu noin kesäkuun puolessa välissä, kesäkurssien takia...). Pahoittelen pelitahdin hitautta. :/ |
|  | | Setsu

| Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. La Toukokuu 14, 2011 12:17 pm | |
| Olen poissa nyt jonkin aikaa täältä... Tulen vastailemaan sitä mukaan kun ehtii ja inspiroi. Tällä hetkellä olen tyttöystävän luona joten en ala vastailemaan mitään. Katsellaan sitten ens viikolla. 0/ koittakaas pärjätä, homot <3 |
|  | | Jalle

| Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. La Toukokuu 14, 2011 6:21 pm | |
| Dam di dam..
Eli konekielto perjantaihin saakka. Mutta uhmaan kieltoa, ja nyt kun nuo yhet on mökillä, niin dataan minkä kerkiän. Mutta oon kyllä kiltti sen verran, että yritän lukea kokeisiin.
Eipä muuta, mro. Saatan liikkua täällä satunnaisesti, mutta tänä iltana-yönä ehkä eniten seuraavaan puoleen viikkoon. |
|  | | Alice

Viestien lukumäärä: 777 Join date: 17.02.2011 Paikkakunta: FaNtAsY wOnDeRlAnD
 | Aihe: Vs: Poissa, mutta palaan pian. Ke Kesä 01, 2011 12:00 pm | |
|  Se on nyt levähdyksen paikka, toverit. Yritän jossakin vaiheessa käydä pyörähtämässä koneen ääressä, mutta nyt näin kesällä pyrin olemaan mahdollisimman paljon erossa kaikesta tietotekniikasta. Hyvää kesää kaikille! <3 n_n |
|  | | | | Poissa, mutta palaan pian. | |
|
| | Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| | Päivityksiä! | Ke Maalis 09, 2011 9:23 pm kirjoittaja Eri | AJANKOHTAISET AIHEET & PÄIVITYKSET:
- 08.01.2012
Tietokannan päivitykset!
- 15.09.2011
Uusi logo
Pientä hienosäätöä ropen asetuksiin
Käyttäjien inaktiivisuus muistutus
Chatboksin deaktivointi, toistaseksi
+ muuta sälää!
17.08.2011
Kesäajan lopetus
Ropen uudelleen aktivointi
- 03.07.2011
RU 3.0 Miitti ohi
Kuvagalleria miitistä luotu
hauskaa kesää!! <3
| | Kommentit: 7 |
| RU 3.0 Pelin juonta lyhyesti | Ti Toukokuu 24, 2011 8:48 am kirjoittaja Eri | Juoni on vapaaehtoinen seurata, sillä juoni etenee yleensä muutamissa peleissä.
On kulunut viisikymmentä vuotta siitä, kun mahtava yookaiden liitto Akuma sekä Teufelin kansa taistelivat. Pelottomien rotujensa johtajat Theofucus sekä Teufelien Sakaki ottivat raa'asti yhteen. Sotaa kesti kaksikymmentä vuotta, kunnes vihdoin Akuma kaatui. Teufelit saavuttivat voiton, mutta menettivät …
| | Kommentit: 0 |
|